„Może się wydawać, że jest tam groch z kapustą, ale komu to przeszkadza?” – pyta TK Maxx w reklamie (wideo)
  • 1
  • 1
12.05.2017

„Może się wydawać, że jest tam groch z kapustą, ale komu to przeszkadza?” – pyta TK Maxx w reklamie (wideo)

Marka TK Maxx rozpoczęła kampanię wizerunkową „Szalone możliwości”. W reklamach w przewrotny sposób wyjaśnia, dlaczego w jej sklepach warto robić zakupy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51617 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Ar

5 lat temu

Jasne

Biorąc pod uwagę jakość tych ubrań i materiałów trudno uwierzyć, że to oryginalne egzemplarze...

12 maja 2017