„Może się wydawać, że jest tam groch z kapustą, ale komu to przeszkadza?” – pyta TK Maxx w reklamie (wideo)
  • 1
  • 0
12.05.2017

„Może się wydawać, że jest tam groch z kapustą, ale komu to przeszkadza?” – pyta TK Maxx w reklamie (wideo)

Marka TK Maxx rozpoczęła kampanię wizerunkową „Szalone możliwości”. W reklamach w przewrotny sposób wyjaśnia, dlaczego w jej sklepach warto robić zakupy.

Bohaterowie po kolei opowiadają, dlaczego zakupy w TK Maxx są warte uwagi. Każda opowieść przenosi widza w nietypową scenerię – od kortu do squasha, poprzez pustynną wyspę zamieszkałą przez wybrednego pianistę, po wyprawę na dziobie motorówki połączoną z suszeniem włosów.

Wszystko to ma podkreślać, że w sklepach TK Maxx nie znajdziemy eleganckich draperii, wyszukanych opakowań, drinków z parasolką czy wystylizowanych manekinów. Można tam za to kupić markowe produkty w atrakcyjnych cenach.

Reklama telewizyjna debiutuje w Polsce 12 maja. Kampania prowadzona jest również w Internecie, social media, mobile i punktach sprzedaży. Zaplanowano też aktywności PR.

Kreację do telewizji stworzył Wieden+Kennedy. Reklamy do sklepów oraz Internetu opracowało wewnętrzne studio TK Maxx, zakupem mediów zajął się Mindshare. Działania PR i w social media prowadzi Ogilvy PR. Tłumaczenie i produkcja: agencja Hogarth.

Ar

2 miesiące temu

Jasne

Biorąc pod uwagę jakość tych ubrań i materiałów trudno uwierzyć, że to oryginalne egzemplarze...

Reklama

12 maja 2017

Reklama
Reklama