- 2
- 5
Moya startuje z kampanią „Wybór profesjonalistów”
Sieć stacji paliw Moya (Anwim) wystartowała z ogólnopolską kampanią wizerunkową pod hasłem „Wybór profesjonalistów”. Celem kampanii jest umocnienie pozycjonowania marki jako zaufanej, nowoczesnej i odpowiedzialnej społecznie.
Marka Moya przekonuje w kampanii, że nie tylko dostarcza jakościowe paliwa. Jest też integralnym elementem życia i pracy zawodowych kierowców oraz służb ratunkowych.
– Przygotowując kampanię, opieraliśmy się na szeroko zakrojonych badaniach konsumenckich. Te pokazały, że kluczowymi wartościami dla naszych klientów są jakość, bezpieczeństwo i wiarygodność. Chcieliśmy, aby te insighty były fundamentem naszej komunikacji. Dlatego w kampanii oddajemy głos tym, dla których paliwo to nie tylko produkt – to realne wsparcie w codziennej pracy. Ambasadorami kampanii są prawdziwi profesjonaliści – m.in. ratownicy z Fundacji Jednym Śladem, OSP Ratownictwo Wodne Gdynia, jednostka Opolsar z psami tropiącymi oraz kierowca rajdowy Gosia Prus – którzy na co dzień korzystają z paliw Moya – mówi Monika Ziemba, marketing & PR manager w Anwim SA.
Kampania jest wielokanałowa. Obejmuje emisję spotów w telewizji, działania digitalowe, social media, a także outdoor. Hasło przewodnie „Jakość, która służy wszystkim” ma budować długofalowe skojarzenia marki z niezawodnością i profesjonalizmem.
Za kreację, planowanie i zakup mediów odpowiada agencja They Digital, produkcję spotów zrealizował dom produkcyjny OtoFilm. Za postprodukcję odpowiadało studio Orka. Reżyserem spotu jest Tomasz Goldbaum-Wlazinski. Za działania PR odpowiada agencja TellWell.
- 4