„Mówimy, jak jest!” – ruszyła kampania Frosty
  • 2
  • 0
25.09.2017

„Mówimy, jak jest!” – ruszyła kampania Frosty

22 września na antenach ogólnopolskich stacji radiowych i telewizyjnych rozpoczęła się kampania reklamowa marki Frosta. Prezentowana jest w niej gama produktów rybnych z portfolio firmy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

25 września 2017

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
25.09.2017

Różne treści na różnych urządzeniach – analiza IRCenter

W porównaniu do ubiegłego roku zdecydowanie wzrosła liczba osób oglądających telewizję lub wideo na smartfonach (zmiana o 33 p.p.) i tabletach (zmiana o 23 p.p.). Wynika to z coraz większej liczby kobiet do 24. roku życia wśród widzów programów na tych urządzeniach – pokazuje badanie „Multiscreening” przygotowane przez IRCenter. W kontekście oglądania wideo na tabletach przybywa mężczyzn w wieku 25–34 lata.