Mountain Dew powraca na polski rynek. Launch w social media obsługuje K2
  • 0
  • 0
5.08.2019

Mountain Dew powraca na polski rynek. Launch w social media obsługuje K2

PepsiCo wybrała agencję K2 do zrealizowania komunikacji social media dotyczącej powrotu marki Mountain Dew na rynek w Polsce. Działania obejmują prowadzenie komunikacji na Facebooku, Instagramie oraz YouTube.

Aktywności w Internecie będą dotyczyć powrotu napoju Mountain Dew na polski rynek. Agencja przygotuje strategię i ideę kreatywną launchu oraz zajmie się przygotowywaniem treści.

Start działań planowany jest latem 2019 r. Media do kampanii kupi dom mediowy Media Direction OMD.

W 2018 r. agencja K2 wprowadziła na polski rynek lemoniadę Lemon Lemon od 7Up. Zrealizowała też dwie letnie kampanie dla marki Pepsi – „Wyzwanie smaku” oraz „Legendarny smak”.

5 sierpnia 2019

2 sierpnia 2019