- 1
- 2
Mountain Dew oferuje fanom przejście na czas górski
Marka napoju Mountain Dew (PepsiCo) zwróci pięciu konsumentom w Stanach Zjednoczonych koszty przeprowadzki do górskiej strefy czasowej. Zrobi to pod warunkiem, że opublikują na TikToku post wyjaśniający, w jaki sposób spędzą czas na świeżym powietrzu. Kampania pokazuje nowego brand hero marki.
Marka ogłosiła, że czas górski jest nową, nieoficjalną strefą czasową Mountain Dew. Nowy brand hero, Mountain Dude, to postać inspirowana latami 70.: nosi długie włosy, brodę i zielony płaszcz. Ma pomagać fanom marki wyjść na zewnątrz i doświadczać szczęścia w kontakcie z górami i przyrodą.
Od 27 sierpnia do 31 grudnia 2024 r. każdy konsument, który przekroczy granicę czasu górskiego – samolotem, pociągiem, samochodem lub pieszo – może otrzymać darmowy napój marki. Warunkiem jest rejestracja na stronie WelcometoMTNTime.
– Wspaniała przyroda jest podstawą wszystkiego, co robimy. Dlatego chcemy zachęcić wszystkich do przyjęcia mentalności czasu górskiego, rozdając darmowe Mountain Dew każdemu, kto przekroczy górską strefę czasową. Dodatkowo chcemy nagrodzić tych, którzy przeniosą się do najszczęśliwszej strefy czasowej w kraju wraz ze swoimi przyjaciółmi. Zapłacimy za ich przeprowadzkę – powiedział JP Bittencourt, wiceprezes ds. marketingu w Mountain Dew.
Kampania obejmuje reklamy w mediach społecznościowych i OOH. Billboardy z witającym gości Mountain Dude’em pojawią się na granicy czasu górskiego i na głównych lotniskach w stanach czasu górskiego.
Zwycięzcy dostaną zwrot kosztów przeprowadzki (do 10 tys. dol.), zapas napoju na rok i pakiet sprzętu Mountain Dew Outdoor Gear. Wszystkie wpisy na TikToku muszą zawierać hashtagi #MountainDewHauls i #contest.
- 2