#Motomarzec: adoptowane koty bohaterami kampanii Motoroli- Marketing przy Kawie
Adoptowane koty bohaterami kampanii Motoroli #Motomarzec
  • 1
  • 2
4.03.2025

Adoptowane koty bohaterami kampanii Motoroli #Motomarzec

Kampania marki Motorola zatytułowana #Motomarzec ma trafić do właścicieli kotów oraz wszystkich fanów oglądania zdjęć z kotami w mediach społecznościowych.

Głównymi bohaterami kampanii są adoptowane koty, których właściciele wygrali sesję zdjęciową w specjalnym castingu. To historie i radość z adopcji, a same koty staną się ambasadorami marki Motorola w kampanii #Motomarzec.

Kampania bazuje na powszechnym zjawisku, jakim jest dzielenie się w mediach społecznościowych zdjęciami i filmami, których bohaterami są koty

Agencja Madogz wykorzystała ten insight, aby połączyć komunikację produktową z humorem i emocjami, które pomagają budować relację z marką.

– Koncept kampanii zaproponowany przez Madogz idealnie wpisał się w naszą wizję. Chcieliśmy stworzyć coś więcej niż komunikację produktową – kampanię, która angażuje i buduje trwałą więź emocjonalną z odbiorcami. #Motomarzec to nie tylko sposób na wyróżnienie się na tle konkurencji, ale również okazja do stworzenia społeczności, w której właściciele kotów mogą się dzielić swoją pasją – mówi Karolina Błażejewska, marketing go to market managerka w Motoroli.

#Motomarzec – kampania Motoroli

#Motomarzec – kampania Motoroli

Kampania obejmuje digital, media społecznościowe oraz nośniki OOH. Na potrzeby kampanii powstały dwa spoty przeznaczone do emisji na YouTube oraz w social mediach, a także formaty digitalowe.

Koncepcję kreatywną przygotowała agencja Madogz, a działania digitalowe agencja Tigers.

  • 1
Adoptowane koty bohaterami kampanii Motoroli

Adoptowane koty bohaterami kampanii Motoroli

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

4 marca 2025