- 1
- 2
Adoptowane koty bohaterami kampanii Motoroli #Motomarzec
Kampania marki Motorola zatytułowana #Motomarzec ma trafić do właścicieli kotów oraz wszystkich fanów oglądania zdjęć z kotami w mediach społecznościowych.
Głównymi bohaterami kampanii są adoptowane koty, których właściciele wygrali sesję zdjęciową w specjalnym castingu. To historie i radość z adopcji, a same koty staną się ambasadorami marki Motorola w kampanii #Motomarzec.
Kampania bazuje na powszechnym zjawisku, jakim jest dzielenie się w mediach społecznościowych zdjęciami i filmami, których bohaterami są koty
Agencja Madogz wykorzystała ten insight, aby połączyć komunikację produktową z humorem i emocjami, które pomagają budować relację z marką.
– Koncept kampanii zaproponowany przez Madogz idealnie wpisał się w naszą wizję. Chcieliśmy stworzyć coś więcej niż komunikację produktową – kampanię, która angażuje i buduje trwałą więź emocjonalną z odbiorcami. #Motomarzec to nie tylko sposób na wyróżnienie się na tle konkurencji, ale również okazja do stworzenia społeczności, w której właściciele kotów mogą się dzielić swoją pasją – mówi Karolina Błażejewska, marketing go to market managerka w Motoroli.

#Motomarzec – kampania Motoroli
Kampania obejmuje digital, media społecznościowe oraz nośniki OOH. Na potrzeby kampanii powstały dwa spoty przeznaczone do emisji na YouTube oraz w social mediach, a także formaty digitalowe.
Koncepcję kreatywną przygotowała agencja Madogz, a działania digitalowe agencja Tigers.
- 1