More Communications Agency to teraz More - Marketing przy Kawie
More Communications Agency zmienia nazwę na More
  • 0
  • 5
10.12.2024

More Communications Agency zmienia nazwę na More

Agencja zmieniła nazwę na More. Uproszczona identyfikacja wizualna wyraża dążenie do przejrzystości w świecie pełnym informacyjnego szumu. Za projekt odpowiada Leniva Studio.

Nowe minimalistyczne logo ma podkreślać misję More – koncentrację na tym, co istotne w komunikacji.

Zmieniony system identyfikacji wizualnej charakteryzuje:

  • minimalistyczne podejście do projektowania,
  • ograniczona paleta kolorów,
  • czytelna typografia oraz rozwiązania bazujące na elementach typograficznych.

Rebranding More Communications Agency na More to nie tylko zmiana nazwy i identyfikacji wizualnej

To przede wszystkim manifestacja wartości marki. – Zauważyliśmy, że w dzisiejszym świecie komunikacji PR dużo większą wartością jest ograniczenie szumu informacyjnego i wydobycie sedna. I tak właśnie działa More – mówi Lena Mitkowa, Leniva Studio.

Zmiany obejmują także:

  • przeprojektowanie materiałów do komunikacji z klientami,
  • całościową komunikację wizualną online (strona internetowa oraz profil na LinkedIn).
  • 5
More Communications Agency zmienia nazwę na More i przeprojektowuje komunikację wizualną

More Communications Agency zmienia nazwę na More i przeprojektowuje komunikację wizualną

More Communications Agency zmienia nazwę na More i przeprojektowuje komunikację wizualną
More Communications Agency zmienia nazwę na More i przeprojektowuje komunikację wizualną
More Communications Agency zmienia nazwę na More i przeprojektowuje komunikację wizualną
More Communications Agency zmienia nazwę na More i przeprojektowuje komunikację wizualną

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

10 grudnia 2024