- 0
- 5
More Communications Agency zmienia nazwę na More
Agencja zmieniła nazwę na More. Uproszczona identyfikacja wizualna wyraża dążenie do przejrzystości w świecie pełnym informacyjnego szumu. Za projekt odpowiada Leniva Studio.
Nowe minimalistyczne logo ma podkreślać misję More – koncentrację na tym, co istotne w komunikacji.
Zmieniony system identyfikacji wizualnej charakteryzuje:
- minimalistyczne podejście do projektowania,
- ograniczona paleta kolorów,
- czytelna typografia oraz rozwiązania bazujące na elementach typograficznych.
Rebranding More Communications Agency na More to nie tylko zmiana nazwy i identyfikacji wizualnej
To przede wszystkim manifestacja wartości marki. – Zauważyliśmy, że w dzisiejszym świecie komunikacji PR dużo większą wartością jest ograniczenie szumu informacyjnego i wydobycie sedna. I tak właśnie działa More – mówi Lena Mitkowa, Leniva Studio.
Zmiany obejmują także:
- przeprojektowanie materiałów do komunikacji z klientami,
- całościową komunikację wizualną online (strona internetowa oraz profil na LinkedIn).
- 5