Morderstwo na zleCenie? – Reporter wkręca w zbrodniczą wyprzedaż - Marketing przy Kawie
Morderstwo na zleCenie? – Reporter wkręca w zbrodniczą wyprzedaż
  • 0
  • 1
3.01.2007

Morderstwo na zleCenie? – Reporter wkręca w zbrodniczą wyprzedaż

Od stycznia w salonach marki Reporter rozpoczęła się nietypowa akcja wyprzedażowa „Morderstwo na zleCenie”. Nieznana osoba dokonała morderstwa na cenach wszystkich jej produktów – obniżając je o 50%. W zidentyfikowaniu mordercy firma Reporter prosi o pomoc swych Klientów, którzy w trakcie trwania akcji mogą go typować. Wystarczy wejść na stronę www.ktozlecil.pl i sypnąć zleceniodawcę, przekazując cenne informacje, aby wygrać odjechaną nagrodę – wycieczkę do Wenezueli.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54937 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

mal

17 lat temu

błęy

mała uwaga do autora: powinno być 5 (dzień) LUTEGO (!!!) a nie 5 luty. miesiąc luty występuje w roku tylko raz, więc nie może być ich pięć, dziesięć czy 28 lub 29.
pozdrawiam

3 stycznia 2007

2 stycznia 2007