„Monitorowanie fraz kluczowych w latach 2012–2015” – raport SeoStation - Marketing przy Kawie
„Monitorowanie fraz kluczowych w latach 2012–2015” – raport SeoStation
  • 0
  • 2
25.01.2016

„Monitorowanie fraz kluczowych w latach 2012–2015” – raport SeoStation

Analiza struktury fraz kluczowych, po które sięgali SEO-wcy w latach 2012–2015, wskazuje na dwa główne trendy. Pierwszy to spadek liczby fraz składających się z jednego i dwóch słów. Drugim jest wzrost liczby fraz złożonych z trzech i czterech słów. SeoStation – system do sprawdzania pozycji w wyszukiwarce Google – przygotował raport.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54968 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

25 stycznia 2016

22 stycznia 2016