„Monitor promocji” ARC Rynek i Opinia: obniżki cen w dół, konkursy i degustacje w górę - Marketing przy Kawie
„Monitor promocji” ARC Rynek i Opinia: obniżki cen w dół, konkursy i degustacje w górę
  • 0
  • 1
27.09.2018

„Monitor promocji” ARC Rynek i Opinia: obniżki cen w dół, konkursy i degustacje w górę

Niezmiennie najpopularniejszą formą promocji w Polsce jest obniżka ceny produktu czy usługi. W ciągu ostatnich dwóch lat popularność korzystania z tej formy promocji spadła jednak o 14 p.p. Obecnie 2/3 konsumentów deklaruje, że korzysta z obniżek. Kilkakrotne wzrosty popularności odnotowały natomiast konkursy, zaproszenia na imprezy i wydarzenia sponsorowane oraz zwrot pieniędzy w razie braku efektów – wynika z „Monitora promocji” ARC Rynek i Opinia.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54968 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

27 września 2018

26 września 2018