Momentum Worldwide dla marki Nescafé
  • 0
  • 1
16.05.2008

Momentum Worldwide dla marki Nescafé

Momentum Worldwide, agencja marketingu zintegrowanego, przeprowadzi akcję samplingową dla marki Nescafé podczas Nocy Muzeów, która odbędzie się 17 maja.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54811 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

16 maja 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
16.05.2008

Niezbędny sojusz z decydentami

W otoczeniu każdej instytucji oprócz odbiorców jej usług oraz mediów są także decydenci, którzy wpływają na kształt warunków prawnych, w jakich instytucja ta działa. Zaniedbanie komunikacji z nimi może przynieść firmom i organizacjom wiele niekorzystnych skutków, zwłaszcza legislacyjnych. To wnioski ze spotkania na temat specyfiki Public Affairs zorganizowanego wspólnie przez Mazowiecki Oddział Polskiego Stowarzyszenia Public Relations i Fundacji Internet PR.