MOLA - zdobywca Złotego Godła Laur Konsumenta 2006
  • 0
  • 1
20.07.2006

MOLA – zdobywca Złotego Godła Laur Konsumenta 2006

Marka MOLA, należąca do portfolio wiodącego producenta papierów higienicznych firmy Metsä Tissue, została uhonorowana Złotym Godłem Laur Konsumenta 2006. Wyróżnienie Przeglądu Gospodarczego, przyznane w kategorii papierów toaletowych, oznacza, że produkty MOLA są najlepiej rozpoznawalne i najczęściej polecane przez konsumentów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

52884 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

nocniczek

17 lat temu

4 litery MOLA

+ 4 litery d...a = 8 , ta liczba nieżle sie rozwija :-)))

20 lipca 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
20.07.2006

Konsolidacja działań – Adriatyk i Pascal

Co może zrobić touroperator i ubezpieczyciel na rzecz urlopowiczów? To chyba pytanie retoryczne, szczególnie w dobie intensywnych zmian, nowych przepisów, szybkiego przemieszczania się i związanego z tym ryzyka. Podmioty o różnej specyfice działalności podpisują umowy mające na celu utrzymanie i satysfakcję klienta. Touroperatorzy i banki udzielają zniżek. Popularnością cieszą się wakacje na kredyt i wiele innych propozycji. Co jeszcze? Negocjacje zniżek w prywatnych klinikach na obowiązkowe szczepienia przed egzotycznymi wojażami? Podobno do wykorzystania jest jeszcze nisza w propozycjach programów partnerskich w zakresie tzw. ‘bonus marketingu’. Dlatego tak różne firmy podejmują się konsolidacji działań i tworzą nowe projekty.