„Moja i Twoja Nadzieja” – premiera teledysku - Marketing przy Kawie
„Moja i Twoja Nadzieja” – artyści z pomocą powodzianom
  • 1
  • 1
27.09.2024

„Moja i Twoja Nadzieja” – artyści z pomocą powodzianom

W czwartek 26 września premierę miał teledysk do nowej wersji utworu „Moja i Twoja Nadzieja”. Powstał w ramach akcji Telewizji Polskiej #RazemDlaWas, niosącej pomoc ofiarom powodzi w południowo-zachodniej Polsce.

Teledysk jako pierwsi zobaczyli widzowie programu informacyjnego „19.30”. O 19:30 utwór premierowo usłyszeli słuchacze stacji radiowych: Polskiego Radia (Jedynka, Trójka, Czwórka, Polskie Radio 24 i Polskie Radio dla Ukrainy), RMF FM, RMF Maxx, RMF Classic i RMF24 (Grupa RMF), Radia ZET, Chillizet, Meloradia, Radia Złote Przeboje, Rock Radia i Radia Pogoda (Grupa Eurozet), Radia Eska, Eski 2 i Eski Rock (Grupa ZPR) oraz Radia 357. Inicjatywa „Moja i Twoja Nadzieja” zjednoczyła największe gwiazdy polskiej sceny muzycznej oraz partnerów.

Nowa wersja utworu „Moja i Twoja Nadzieja” (słowa: Katarzyna Nosowska, muzyka: Piotr Banach) jest teraz integralną częścią akcji Telewizji Polskiej #RazemDlaWas, której celem jest mobilizacja Polaków do wsparcia poszkodowanych przez powódź. Akcja obejmuje zarówno działania w mediach, jak i bezpośrednią pomoc na terenach dotkniętych katastrofą.

Podobnie jak w 1997 r., kiedy utwór stał się hymnem pomocy dla ofiar powodzi, tak i teraz do projektu dołączyły największe gwiazdy polskiej sceny muzycznej. Utwór i teledysk zostały nagrane w Muzycznym Studiu Polskiego Radia im. Agnieszki Osieckiej, przy ul. Myśliwieckiej 3/5/7.

W nagraniu teledysku wzięli udział:

  • Katarzyna Nosowska,
  • Edyta Bartosiewicz,
  • Kamil Bednarek,
  • Tomson i Baron,
  • Mela Koteluk,
  • Natalia Szroeder,
  • Natalia Przybysz,
  • Reni Jusis,
  • Sebastian Karpiel-Bułecka,
  • Błażej Król,
  • Tomek Makowiecki,
  • Patrycja Markowska,
  • Tomasz Organek,
  • Bovska,
  • Kayah,
  • Natalia Kukulska,
  • Andrzej Piaseczny,
  • Ania Wyszkoni,
  • Małgorzata Ostrowska,
  • Natalia Niemen,
  • Kasia Kowalska,
  • Zbigniew Hołdys,
  • Arek Kłusowski,
  • Dawid Tyszkowski,
  • Bela Komoszyńska,
  • Roman Osica,
  • Barbara Wrońska,
  • Oskar Cyms,
  • Wiktor Dyduła,
  • Zalia,
  • Kathia,
  • Piotr Zioła,
  • Meek,
  • Oh Why,
  • DIMoN.

W produkcję teledysku byli zaangażowani m.in.:

  • Armin Kurasz – reżyseria,
  • Jan Kidawa-Błoński – montaż,
  • ATM System – kamery wraz z osprzętem i oświetlenie,
  • GMB Pro Sound – nagłośnienie,
  • Scorpio Team Grip – sprzęt realizacyjny,
  • Agencja Kreacji Rozrywki i Oprawy TVP – produkcja,
  • Black Photon – postprodukcja.

Teledysk nagrano w Muzycznym Studiu im. Agnieszki Osieckiej.

Wszystkie strony zaangażowane w produkcję teledysku zrezygnowały ze swoich wynagrodzeń i pracują przy nim całkowicie charytatywnie.

Premiera piosenki połączona została z szeroką kampanią pomocową, w której każdy Polak będzie mógł przyczynić się do odbudowy zalanych terenów i wsparcia poszkodowanych. Cały dochód z reklam emitowanych przy materiale wideo w internecie również zostanie przeznaczony na pomoc ofiarom powodzi za pośrednictwem Fundacji TVP.

Akcja #RazemDlaWas to wspólna inicjatywa Telewizji Polskiej, do której przyłączyło się Polskie Radio oraz Polska Press Grupa. Celem jest wsparcie ofiar powodzi. W ramach działań zbierane są fundusze na konto Fundacji TVP oraz dary rzeczowe, które można przekazywać do siedzib Telewizji Polskiej na terenie całej Polski.

  • 1
Premiera teledysku „Moja i Twoja Nadzieja”

Premiera teledysku „Moja i Twoja Nadzieja”

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

27 września 2024

26 września 2024

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
26.09.2024

Co jest przyszłością marketingu? Sprawdź w drugiej edycji „Influencer Is Not An Idea”

Nie trzeba już nikogo przekonywać, że influencer marketing jest skuteczny. Jednak w Polsce jest to młoda dziedzina, a skuteczne działania wymagają czegoś więcej niż tylko oznaczenia marki na ładnym zdjęciu. Chcesz wiedzieć, jak robić to dobrze? Weź udział w drugiej edycji konferencji „Influencer Is Not An Idea” organizowanej przez Lettly, podczas której eksperci opowiedzą, co naprawdę działa w marketingu i jakie trendy zmienią branżę.

25 września 2024