Modelki o pełniejszych kształtach – Beyoncé twarzą H&M, Jennie Runk promuje stroje kąpielowe (wideo) - Marketing przy Kawie
Modelki o pełniejszych kształtach – Beyoncé twarzą H&M, Jennie Runk promuje stroje kąpielowe (wideo)
  • 2
  • 6
6.05.2013

Modelki o pełniejszych kształtach – Beyoncé twarzą H&M, Jennie Runk promuje stroje kąpielowe (wideo)

H&M stawia w tym sezonie na modelki o pełniejszych kształtach. Twarzą najnowszej kampanii jest Beyoncé. Promuje kreacje z letniej kolekcji H&M. Na stronach marki zamieszczono także zdjęcia modelki o pełniejszych kształtach – Jennie Runk, co wywołało wiele komentarzy w mediach.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55174 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

6 maja 2013

5 maja 2013