- 1
- 1
Kaufland lansuje modę na świadome odżywianie
Najnowsza kampania Kauflandu „Moda na…” nawiązuje do świata wybiegów i high fashion. Promuje ofertę warzyw i owoców oraz asortyment produktów bio i wege.
Poprzez zastosowaną analogię do świata mody codzienne decyzje konsumentów w kampanii Kauflandu porównano do śledzenia trendów wprost z wybiegów. W spocie wystąpili modele w designerskich kreacjach. Zdrowe produkty zaprezentowano jako hipermodne, stylowe dodatki. Kluczowym elementem scenografii jest obrotowa scena. Tak przedstawiana jest moda na świadome odżywianie w Kauflandzie.
– Czerpiąc inspirację ze świata mody i największych wybiegów, stworzyliśmy kampanię, która wykorzystuje tę estetykę w codziennym życiu. Naszym zamysłem było, aby modelki i modele:
- zachęcali do świadomych wyborów żywieniowych,
- promowali modę na wszystko to, co sprawia, że żyje nam się lepiej.
Stąd również nazwa kampanii – „Moda na…”. Dzięki niej staramy się pokazać, że rozumiemy różnorodne potrzeby naszych klientów i chcemy wspierać ich w wyborach zgodnych z ich wartościami i przekonaniami – mówi Agnieszka Głowacka, dyrektor działu kampanii marketingowych w Kaufland Polska.
W ramach kampanii powstał spot 30-sek. i cztery spoty 15-sek. Emitowane są w telewizji oraz internecie. Całości dopełnia sesja zdjęciowa zrealizowana na potrzeby kampanii mediowej.
Za koncepcję kreatywną i jej realizację w materiałach graficznych oraz nadzór produkcyjny odpowiada agencja Ancymony. Spoty wyprodukowało FeelMovie.

Moda na świadome odżywianie w kampanii Kauflandu