Moda na centra handlowe – wyniki badania IQS (infografika) - Marketing przy Kawie
Moda na centra handlowe – wyniki badania IQS (infografika)
  • 0
  • 1
17.03.2017

Moda na centra handlowe – wyniki badania IQS (infografika)

Większość Polaków odwiedza centra handlowe przynajmniej raz na kilka miesięcy – pokazuje badanie zrealizowane przez IQS. Duża grupa robi to co najmniej raz w tygodniu. Z kolei 4% respondentów przyznało, że w ogóle nie odwiedza tych obiektów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55736 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

17 marca 2017

  • 1
  • 1
  • 0
17.03.2017

Kampania Davines „Wspieram piękno” – podsumowanie (wideo)

Kampania „Wspieram piękno” skierowana była do międzynarodowej społeczności fryzjerów współpracujących z marką Davines. Zachęcała do opowiedzenia o podejmowanych działaniach non profit na rzecz otoczenia. Zgłaszane projekty obejmowały inicjatywy, których celem była pomoc innym („social beauty”), ochrona środowiska („environmental beauty”) lub upiększenie przestrzeni wokół nas („artistic beauty”). Firma podsumowuje efekty prowadzonych działań.