Kampania promująca aplikację mObywatel - Marketing przy Kawie
„mObywatel ma łatwiej” – kampania promująca aplikację mObywatel
  • 4
  • 2
27.11.2024

„mObywatel ma łatwiej” – kampania promująca aplikację mObywatel

Ministerstwo Cyfryzacji startuje z kampanią informacyjną „mObywatel ma łatwiej”. Ma ona zachęcać do korzystania z aplikacji. Kampania pokazuje, że mObywatel to więcej niż portfel na cyfrowe dokumenty. Dzięki nowym funkcjom, takim jak Zastrzeż PESEL i Bezpieczni w sieci, staje się także asystentem cyfrowego bezpieczeństwa.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56949 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

27 listopada 2024

26 listopada 2024

  • 0
  • 2
  • 0
26.11.2024

Polacy na skali szczęścia w raporcie Mars Wrigley Polska

Firma Mars Wrigley Polska rozpoczęła kampanię informacyjną, której główną osią jest raport „Mars Happiness Index: Polacy na skali szczęścia”. Bada on zagadnienia związane ze szczęściem i ukazuje autorski wskaźnik poziomu zadowolenia z życia. Polacy ocenili swój poziom szczęścia na 67 punktów na 100 możliwych, postrzegając siebie samych jako szczęśliwszych od innych. Wydanie publikacji i akcja informacyjna są realizacją długofalowej misji marki, którą jest „budowanie lepszego świata”.