Mobilny nośnik reklamy
  • 0
  • 1
8.12.2005

Mobilny nośnik reklamy

Firma PROMODYSK wspólnie z korporacją ELETaxi wprowadziła po raz pierwszy na rynek Polski nowy, innowacyjny nośnik reklamy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54788 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

8 grudnia 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
8.12.2005

Masterprint XL Sp. z o.o. dla LPP, producenta odzieży spod marki Reserved

W grudniu ruszyła ogólnopolska kampania reklamowa marki Reserved „New Year reserved for me”, promująca kolekcję kreacji noworocznych. Akcja bazuje na prasie ogólnopolskiej (większość tytułów modowych dla pań i dla panów) i lokalnej (w wybranych miastach – reklamy i product-placement), Internecie, czasopismach sprzedażowych, a także ulotkach i folderach, dystrybuowanych w salonach Reserved. Jednym z istotnych elementów działań promocyjnych jest kampania outdoorowa, w tym wielkoformatowa.

7 grudnia 2005