Mobilny marketing eventowy Acxiom Polska
  • 0
  • 1
4.05.2005

Mobilny marketing eventowy Acxiom Polska

Logotypy, reklamy czy oficjalna prezentacja w trakcie uroczystości to standardowe, ale także mocno „ograne” świadczenia wykorzystywane przez sponsorów zainteresowanych obecnością i wsparciem wybranej imprezy. Acxiom Polska, jako dostawca największej na polskim rynku konsumenckiej bazy danych dla zastosowań marketingu bezpośredniego, postanowił wykorzystać tegoroczną uroczystość rozdania „Kreatur” do zaprezentowania w praktyce, w sposób zabawny i z uczestnictwem zaproszonych gości, możliwości komunikacji bezpośredniej.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

2 maja 2005

29 kwietnia 2005