Mobilne reklamy muszą zadziałać w czasie poniżej sekundy
  • 0
  • 0
21.05.2019

Mobilne reklamy muszą zadziałać w czasie poniżej sekundy

Reklamodawcy mają mniej niż pół sekundy, by zrobić wrażenie na konsumentach na urządzeniach mobilnych. To główny wniosek z badania przeprowadzonego przez Mobile Marketing Association.

Vassilis Bakopoulos, SVP – head of industry research MMA, zaprezentował wyniki nowej analizy podczas konferencji MMA Impact: Shape the Future. Wydarzenie odbywało się w Nowym Jorku.

2/3 reklam ma mniej niż pół sekundy na to, by internauci zwrócili na nie uwagę i rozpoznali markę, gdy posługują się urządzeniami mobilnymi. Zwykle marka ma około 0,4 sekundy, by zrobić wrażenie na odbiorcy poprzez urządzenie przenośne.

To krócej niż w wypadku kreacji wyświetlanych na komputerze. Dla reklam na desktopie ten czas wynosi między 2 a 3 sekundy. Jest więc o 500–700% dłuższy niż w wypadku mobile.

MMA współpracowała z naukowcami z firmy Neurons. Przeprowadzono około 900 sesji badawczych. Głównym celem badania było zrozumienie czasu ekspozycji i tego, w jaki sposób odnosi się on do rozpoznania brandu w środowisku mobilnym.

Chcieliśmy zrozumieć, jak komunikat wędruje od oczu, które widzą reklamę, do mózgu, gdzie prawdopodobnie wywoła pewną reakcję lub nawet emocję – mówi Bakopoulos.

Źródło: www.warc.com

21 maja 2019