Mobilne Osobliwości PRLu
  • 0
  • 1
26.04.2006

Mobilne Osobliwości PRLu

One-2-One S.A. – lider rozwiązań mobilnych dla mediów przygotował SMSową zabawę dla Super Expressu. Osobliwości PRLu to konkurs, w którym czytelnicy dziennika mają szansę wygrać codziennie 500 zł poprawnie odgadując nazwy przedmiotów z epoki realnego socjalizmu. Zabawa potrwa do 4 maja, wspierana jest kampanią reklamową na antenie Radia ESKA.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54718 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

26 kwietnia 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
26.04.2006

Option One realizuje projekt dermatologiczny dla Head & Shoulders

Agencja Option One – Sales & Marketing Services realizuje kolejną edycję zaadresowanego do lekarzy dermatologów programu edukacyjno-badawczego marki Head & Shoulders. W ramach projektu lekarze specjaliści mają możliwość oceny skuteczności szamponu w zwalczaniu łupieżu i zapobieganiu jego nawrotom, porównując stopień nasilenia łupieżu suchego u pacjentów przed i po zakończeniu kuracji. Innym z celów programu jest dostarczenie ogólnokrajowych danych badawczych dotyczących skali zjawiska łupieżu.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
26.04.2006

LOT wita w Warszawie Z-CARD®-em

Najnowsza publikacja w unikalnym formacie Z-CARD® przygotowana dla PLL LOT jest materiałem informacyjnym o realizowanych z i do Warszawy połączeniach oraz programie Miles & More, a ponadto miniprzewodnikiem po Stolicy. Szeroki plan miasta – opracowany przez Wydawnictwo Daunpol - z oznaczonymi i opisanymi miejscami, które w Warszawie trzeba zobaczyć, a także oznaczenie lokalizacji hoteli Grupy Hotelowej ORBIS, stanowi wartość, którą pasażerowie LOT-u z pewnością docenią.