Mobile – rynki Europy Środkowo-Wschodniej dalekie od kopiowania globalnych wzorców
  • 0
  • 1
1.08.2012

Mobile – rynki Europy Środkowo-Wschodniej dalekie od kopiowania globalnych wzorców

Internauci z regionu Europy Środkowo-Wschodniej z rosnącym entuzjazmem surfują w Sieci za pomocą smartfonów i tabletów. W czerwcu br. co siedemnasta odsłona w tej części Starego Kontynentu została dokonana za pomocą urządzenia mobilnego. Wśród producentów urządzeń przenośnych palmę pierwszeństwa wciąż dzierży Apple, ale inne brandy już depczą gigantowi z Cupertino po piętach – wynika z raportu „Do you CEE”, dostarczonego przez Gemius.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Qra

12 lat temu

Szkoda, ze Gemius nie mierzy nic na apkach

Smartfon to glownie apki, a nie strony.

1 sierpnia 2012