Mobiem i szwedzkie Adverty łączą siły
  • 0
  • 1
13.12.2019

Mobiem i szwedzkie Adverty łączą siły

Agencja marketingu mobilnego Mobiem Polska należąca do Grupy Interia.pl rozpoczęła współpracę z firmą Adverty w zakresie możliwości umieszczania niestandardowych i nieinwazyjnych reklam w grach mobilnych. W rezultacie na polskim rynku ma pojawić się nowa usługa przeznaczona nie tylko dla reklamodawców.

Zyskać mają też developerzy gier, którzy dostaną możliwość monetyzacji powierzchni reklamowych. Otrzymają również dostęp do danych według najnowszych wskaźników, m.in. poziomu skupienia widoczności użytkownika na danym przekazie.

Gracze zaczną oglądać reklamy w neutralny sposób, np. jako elementy rozgrywających się scen. Z kolei technologia BrainImpression dodatkowo zoptymalizuje ich widoczność.

Na mocy porozumienia nasza agencja stała się wyłącznym przedstawicielem Adverty na polskim rynku. Stwarza to reklamodawcom dostęp do potencjalnych klientów za pośrednictwem innowacyjnego i nieinwazyjnego rozwiązania.

Ponadto właściciele gier mobilnych zyskują nowe możliwości monetyzacji swoich aplikacji. Reklama in-app, bo o niej mowa, doskonale sprawdza się na wielu zagranicznych rynkach. Obok prezentacji marki istnieje też możliwość wypróbowania innowacyjnego formatu VR – mówi Norbert Kowalski, prezes zarządu Mobiem Polska.

Dotychczas branża reklamowa była skupiona głównie na efektywności w postaci zdobywania tzw. klików. W grach mobilnych jednak takie rozwiązanie nie do końca się sprawdza. Często po kliknięciu użytkownik jest wyrzucany z aplikacji. Firma Adverty oferuje formaty będące elementami samej rozgrywki, które nie przeszkadzają w graniu. Z kolei opatentowana technologia BrainImpression optymalizuje widoczność reklam.

W nowej formule możemy zaproponować rynkowi promocję marki w przyjaznym kontekście, który ułatwia przyswajanie i zapamiętywanie przekazu. Z kolei transparentność produktu pozwoli na mierzenie efektywności reklam narzędziami standardowymi dla tego rynku. Jednocześnie klienci otrzymają dostęp do dodatkowych statystyk i wskaźników, z którymi wcześniej nie mieli do czynienia – stwierdza Michał Giera, head of mobile product Mobiem Polska.

Nowe rozwiązanie ma umożliwić również zaawansowane targetowanie dotyczące m.in. wieku, płci czy zainteresowań. Najwięcej możliwości stwarza to firmom z branży przekąsek, fast foodów, napojów i szeroko pojętej rozrywki.

Mobiem Polska ma obecnie największe zasięgi w takich grach jak „Subwaysurfers”, „TalkingTom Goldrun” oraz „CriticalOps”. Łącznie daje to około 250 tys. graczy. Zgodnie z założeniami produkt będzie tworzony w ramach rozwoju współpracy z polskimi developerami gier. To oznacza, że w krótkim czasie agencja ma zaoferować znacznie wyższe zasięgi.

Po zbadaniu rynku stwierdziliśmy, że Mobiem Polska to idealny partner do wspólnej ekspansji. Wykazał wielką wiarę w naszą technologię i ma dobre powiązania w tutejszym przemyśle medialnym. Razem możemy dostarczyć Polakom ponad 80 mln wyświetleń miesięcznie – podsumowuje Handren Rasch, head of sales w szwedzkiej firmie Adverty.

  • 1
Mobiem

Mobiem i Adverty nawiązują współpracę

13 grudnia 2019