„Mniej kalorii, więcej przyjemności” – kampania dżemów Łowicz- Marketing przy Kawie
„Mniej kalorii, więcej przyjemności” – kampania dżemów Łowicz
  • 1
  • 1
11.03.2025

„Mniej kalorii, więcej przyjemności” – kampania dżemów Łowicz

Nowa kampania niskokalorycznych dżemów marki Łowicz pokazuje wewnętrzną walkę między tym co niskokaloryczne a tym, co pełne intensywnego smaku i przyjemności.

Bohaterka odmawia sobie naleśnika z dżemem, myśląc o nadmiarze kalorii. Jednak narastająca ochota na odrobinę przyjemności nie odpuszcza. Rozwiązaniem okazuje się nowy produkt marki Łowicz. Dziewczyna może cieszyć się pysznym smakiem bez wyrzutów sumienia. Zachowa równowagę między słodką przyjemnością a rozsądnym podejściem do kalorii.

Intensywnie owocowa linia dżemów od Łowicza dostępna jest w trzech smakach:

  • truskawka,
  • wiśnia,
  • czarna + czerwona porzeczka.

Zawiera 6 kcal w 20 g i 60 kcal w całym słoiku (200 g).

Kampania marki jest szerokozasięgowa. Obejmuje m.in. emisję spotu w telewizji, działania digitalowe, współpracę z influencerami, a także komunikację w przestrzeni miejskiej – na siłowniach oraz na tyłach autobusów w największych miastach Polski.

  • agencja – DDB
  • dom mediowy – Starcom
  • 1
„Mniej kalorii, więcej przyjemności” – kampania dżemów Łowicz

„Mniej kalorii, więcej przyjemności – reklama dżemów Łowicz

 

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

11 marca 2025

10 marca 2025