MMS uodparnia na konkurencję
  • 0
  • 1
15.04.2008

MMS uodparnia na konkurencję

MMS (Medical Marketing Services) przeprowadził nietypową akcję promocyjną skierowaną do aktywnych uczestników rynku farmaceutycznego.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51624 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

15 kwietnia 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
15.04.2008

IAA akredytuje szkoły wyższe

W nadchodzącym roku akademickim 2008/2009 Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA Polska zaprosi do światowego programu certyfikacji IAA jedynie kilka wybranych uczelni wyższych, których program nauczania obejmuje komunikację marketingową. Na całym świecie funkcjonują już 54 instytucje certyfikowane przez IAA, a teraz również polskie uczelnie będą mogły zaproponować swoim studentom nową wartość dodaną – Dyplom Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy z zakresu Komunikacji Marketingowej.