- 3
- 1
„Mmm… Maczfit” – nowa platforma komunikacji marki
Maczfit, firma oferująca diety pudełkowe wystartowała z nową kampanią. Ma ona podkreślać smak, jakość i różnorodność oferowanych posiłków. Nowa platforma komunikacyjna ma zachęcić do zdrowego odżywiania i podkreślić przyjemność czerpaną z codziennych posiłków.
– Chcieliśmy, aby nowa kampania „Mmm… Maczfit” odzwierciedlała doznania, jakie towarzyszą klientom podczas jedzenia naszych posiłków. To nie tylko zdrowa dieta, to również moment czystej przyjemności, kiedy każdy kęs sprawia, że myślisz i mówisz „mmm”. Właśnie to chcemy podkreślić – że zdrowe jedzenie może być smaczne i satysfakcjonujące, a catering Maczfit daje wiele powodów do „mmm”. To kwintesencja smacznego i zdrowego odżywiania – wyjaśnia Małgorzata Wierzbicka, omnichannel director w Maczfit.
Hasło „Mmm… Maczfit” w kilku odsłonach będzie towarzyszyć nowej kampanii reklamowej. Ma wyrażać emocjonalny przekaz jednoznacznie kojarzący się ze smakiem i jakością. Jest to jednocześnie zamierzona gra słów, rozwijająca koncepcję litery „M”, która jest w nazwie brandu.
Nowa platforma marki oznacza również rozbudowę oferty. Maczfit poszerzył portfolio o nowy segment – obok dotychczasowych opcji Gotowych Diet i możliwości Wyboru Menu oferuje także zestawy Trio.
W ramach kampanii 360 stopni przygotowano specjalne formaty wideo, które pojawią się w digitalu. Aktywacja jest obecna również na Facebooku, Instagramie, TikToku, YouTube oraz w outdoorze.
- 1