Młodzi oszczędzają, starsi wydają. II edycja barometru „Hedoniści i oszczędni” IRCenter
  • 0
  • 1
25.08.2016

Młodzi oszczędzają, starsi wydają. II edycja barometru „Hedoniści i oszczędni” IRCenter

W porównaniu do poprzedniego roku wśród Polaków w Internecie wzrosło zainteresowanie tematem finansów. W społeczeństwie umacnia się tendencja do oszczędzania, zwłaszcza wśród osób młodych – wynika z II edycji barometru społecznego „Hedoniści i oszczędni”, przygotowanego przez IRCenter na zlecenie TUŻ Europa.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

25 sierpnia 2016

24 sierpnia 2016