Młodzi bogowie, poważne choroby i kot w kampanii Prudentiala - Marketing przy Kawie
Młodzi bogowie, poważne choroby i kot w kampanii Prudentiala
  • 4
  • 2
1.08.2017

Młodzi bogowie, poważne choroby i kot w kampanii Prudentiala

Prudential wprowadza nowe formaty reklamowe do trwającej kampanii „Młodzi bogowie i poważne zachorowania”. Ponownie narratorem spotów jest kot.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55349 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

1 sierpnia 2017

31 lipca 2017