Młodsze generacje mniej zirytowane reklamą - Marketing przy Kawie
Młodsze generacje mniej zirytowane reklamą
  • 0
  • 1
14.09.2017

Młodsze generacje mniej zirytowane reklamą

Dom mediowy OMD prowadzi stały monitoring wskaźnika irytacji reklamą. Analiza tego parametru w przekroju pokoleniowym pokazuje, że wśród młodszych generacji odsetek osób w wysokim stopniu zirytowanych reklamą jest niższy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55835 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

14 września 2017