„Młodość bez procentów” – kampania społeczna z udziałem Macieja Florka (wideo) - Marketing przy Kawie
„Młodość bez procentów” – kampania społeczna z udziałem Macieja Florka (wideo)
  • 2
  • 1
14.11.2016

„Młodość bez procentów” – kampania społeczna z udziałem Macieja Florka (wideo)

7 listopada rozpoczęła się telewizyjna kampania społeczna „Młodość bez procentów”, przygotowana przez Gdańskie Centrum Profilaktyki Uzależnień. Działania zachęcają do odpowiedzialnej postawy w sprawie zakupu alkoholu przez młodzież. W spocie wystąpił Maciej „Gleba” Florek – juror programu „You can dance”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55460 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

14 listopada 2016

10 listopada 2016