Mleko Śniadaniowe – kolejny fikcyjny produkt na billboardzie
  • 0
  • 1
12.07.2011

Mleko Śniadaniowe – kolejny fikcyjny produkt na billboardzie

Najnowsze doświadczenie badawcze firmy Cityboard Media sprawdziło skuteczność reklamy outdoorowej. Kampania „Mleko Śniadaniowe” eksponowana była na nośnikach typu cityboard w ośmiu polskich aglomeracjach.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54553 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Monika

13 lat temu

skuteczność call to action

Czy mi się wydaje, czy autor za sukces uważa przekierowanie 2870 konsumentów (60% ze wszystkich, którzy weszli) z bilboardu do internetu za koszt kampanii ok. 100 000 zł???

12 lipca 2011