MKTOut Survey 2019 – weź udział w badaniu organizacji działów marketingu w Polsce!
  • 0
  • 1
18.11.2019

MKTOut Survey 2019 – weź udział w badaniu organizacji działów marketingu w Polsce!

Jak struktura działu marketingu wpływa na jego funkcjonowanie? Czy marketing zaciągnął dług organizacyjny, który teraz musi spłacać? Jakie czynniki decydują o dobrych relacjach z wewnętrznymi działami firmy? Innymi słowy: jak zbudować strukturę i organizację efektywnego działu marketingu?

Na te i inne pytania chce odpowiedzieć zespół MKTOut w swoim cyklicznym badaniu. MKTOut Survey 2019 prowadzony jest we współpracy z serwisami Brief.pl i Marketing przy Kawie, drukarnią internetową Chroma.pl oraz agencją digitalową Abanana. To pierwsze badanie w Polsce skoncentrowane na tych obszarach.

Wyzwaniem dla specjalistów marketingu nie są już kreatywne pomysły. To raczej zapanowanie nad:

  • organizacją pracy,
  • multidyscyplinarnym zarządzaniem zespołami,
  • technologią,
  • narastającym napięciem pomiędzy marketingiem a innymi działami.

Badania obejmą nie tylko specjalistów i szefów działów marketingu. Wezmą w nich udział także osoby z zarządów, ludzie kształtujący opinie o działach marketingu w firmach oraz dostawcy.

Każdy biorący udział w badaniu otrzyma audiobook „Jak zbudować efektywny dział marketingu”. Nagrał go specjalnie na tę okazję Piotr Golczyk, autor książki pod tym samym tytułem. On również jest inicjatorem badania.

Oprócz tego dla uczestników MKTOut Survey 2019 przygotowano niespodzianki ze strony agencji Abanana oraz drukarni Chroma.pl.

Zapraszamy do udziału w badaniu pod adresem:
mktout-survey-2019.badanie.net.

Wyniki badań w formie raportu będą dostępne najpóźniej 30 stycznia 2020 r.

MKTOut Survey 2019

MKTOut Survey 2019 – zaproszenie do udziału w badaniu

18 listopada 2019