MixPlus na Facebooku stosuje reklamy angażujące - Marketing przy Kawie
MixPlus na Facebooku stosuje reklamy angażujące
  • 0
  • 1
31.03.2010

MixPlus na Facebooku stosuje reklamy angażujące

Grupa ARBOinteractive wraz z domem mediowym Media Direction OMD zrealizowały na Facebooku najnowszą kampanię MixPlusa, wykorzystującą reklamy angażujące (engagement ads). Akcja dotyczyła konkursu promującego telefon Samsung Delphi. Model ten wyposażony jest w dedykowaną aplikację oraz usługę darmowego dostępu do mobilnego Facebooka.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56542 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

31 marca 2010

30 marca 2010