Mistrz Polski w futbolu amerykańskim wybrał agencję Publicon
  • 0
  • 1
15.07.2021

Mistrz Polski w futbolu amerykańskim wybrał agencję Publicon

Drużyna Panthers Wrocław będąca mistrzem Polski w futbolu amerykańskim rozpoczęła współpracę z agencją Publicon. Celem działań jest nie tylko zadbanie o PR drużyny, ale i promocja samej dyscypliny. W Polsce nie jest ona jeszcze tak popularna jak na Zachodzie.

Panthers to wrocławska drużyna, mistrz Polski w futbolu amerykańskim. Grała także w European League of Football (ELF) wzorowanej na amerykańskiej NFL.

Jako klubowi zależy nam na pokazaniu zarówno mieszkańcom Wrocławia, okolic, jak i całej Polski, że mamy w naszym kraju futbol amerykański na najwyższym europejskim poziomie. Podczas jednego z naszych ostatnich meczów na wrocławskim stadionie na trybunach pojawiło się około 3 tys. kibiców. To dużo, ale nadal nie tyle, ile chociażby u naszych zachodnich sąsiadów.

Finał ligi niemieckiej ogląda na żywo co roku kilkanaście tysięcy osób. Na finał European League Of Football, który odbędzie się we wrześniu, sprzedano już ponad 8 tys. biletów. To wynik, do jakiego dążymy. Wierzymy, że z pomocą Publiconu oraz przede wszystkim strategicznego sponsora klubu – marką Tarczyński, rozkochamy Polaków w tej dyscyplinie sportu, zwłaszcza że zasady są prostsze, niż może się wydawać, a same mecze niezwykle widowiskowe – mówi Michał Latoś, prezes zarządu Panthers Wrocław.

W ramach współpracy agencja odpowiadać będzie m.in. za PR, media relations, copywriting oraz doradztwo strategiczne.

PR sportowy to obszar, w który ostatnio inwestujemy bardzo dużo czasu, zasobów osobowych i kreatywnej energii, dlatego ogromnie cieszy nas współpraca z Panterami. Już teraz mogę zdradzić, że mamy wielki apetyt na mocny lokalnie, ale i ogólnopolsko PR, który, jak wierzę, pomoże nam wspólnie z tak mocną drużyną pisać historię futbolu amerykańskiego w Polsce – mówi Szymon Sikorski, CEO & founder agencji Publicon.

  • 1
mistrz Polski w futbolu amerykańskim

Mistrz Polski w futbolu amerykańskim wybrał Publicon

15 lipca 2021

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
15.07.2021

Rosną oczekiwania wobec biznesu. Raport z badań „Authenticity Gap” agencji FleishmanHillard

Reputację firm i marek tylko w połowie kształtuje to, co konsumenci wiedzą o ich usługach i produktach. W tym samym stopniu o zaufaniu do danej firmy decyduje jej wpływ środowiskowy oraz działania prezesa i zarządu. Mimo że firmy coraz częściej angażują się w rozwiązywanie problemów społecznych, niekoniecznie robią to zgodnie z oczekiwaniami konsumentów. Największego zaangażowania oczekują młodzi i seniorzy. Takie są wnioski z raportu „Authenticity Gap” przygotowanego przez agencję PR FleishmanHillard.