„Misje do ogarnięcia” – nowa kampania Betclic
  • 2
  • 1
20.08.2022

„Misje do ogarnięcia” – nowa kampania Betclic

Bukmacher Betclic rusza z nową kampanią wizerunkowo-produktową „Misje do ogarnięcia”. Zamierza promować swój nowy produkt – Misje.

„Misje do ogarnięcia” to kontynuacja nagradzanej kampanii „Wybierz swój kurs”. Marka opowiadała w niej historie młodych bohaterów, którzy stawiają na marzenia wbrew oczekiwaniom bliskich. Betclic po raz kolejny odchodzi od stereotypowego traktowania zakładów bukmacherskich jako opartych wyłącznie na wiedzy i doświadczeniu.

Chcemy pokazać, że zakłady bukmacherskie to rozrywka dla wszystkich i każdy znajdzie w nich coś dla siebie. Wyprodukowane w ramach kampanii filmy mają pokazywać, że nie trzeba być ekspertem, by przeżywać emocje związane z typowaniem wyników. To przede wszystkim zabawa – mówi Bartłomiej Płoskonka, country manager Betclic Polska.

Spoty mają promować Misje – nową ofertę bukmachera. Od niedawna jest ona dostępna dla wszystkich użytkowników. W jej ramach uczestnicy wykonują określone zadania, za co otrzymują freebety. Stworzone w ramach kampanii spoty przenoszą bohatera do scen rodem z profesjonalnych filmów akcji.

W ramach kampanii stworzono trzy filmy. Emitowane będą w Internecie oraz w największych stacjach telewizyjnych (m.in. TVN, Polsat, Canal+, czy TVP). Autorem konceptu kreatywnego jest agencja 180heartbeats + Jung v Matt. Spoty wyprodukował F25 Production House, natomiast za postprodukcję odpowiada Xantus. Filmy wyreżyserował Filip Bartczak. Media zaplanował i kupił Star Media.

  • 1
„Misje do ogarnięcia” – nowa kampania Betclic

„Misje do ogarnięcia” – nowa kampania Betclic

19 sierpnia 2022

18 sierpnia 2022