Ministerstwo Sprawiedliwości chce walczyć z przestępczością, promując małżeństwa
  • 1
  • 0
17.10.2019

Ministerstwo Sprawiedliwości chce walczyć z przestępczością, promując małżeństwa

Ruszyła kampania „Małżeństwo – droga naszego życia”, finansowana z Funduszu Sprawiedliwości. Autorzy stawiają w niej tezę, że zawieranie małżeństw przyczynia się do spadku przestępczości. Jak podaje Gazeta.pl, Ministerstwo Sprawiedliwości przeznaczyło na te działania 1,5 mln zł.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54839 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

pracownik marketingu

5 lat temu

Kolejna kampania, która będzie dzielić ludzi na lepszych i gorszych

Makeworldbetter

5 lat temu

Co za idiotyzm. Robienie dobrze prezesowi i jego fanatycznej wizji rodziny. Niech ci geniusze pozwolą może wreszcie na małżeństwa gejom i lesbijkom, bilans od razu się poprawi i wszyscy będą szczęśliwi ❤️

magduska106

5 lat temu

Co tam, że patologiczna, grunt, że rodzina.

Makeworldbetter

5 lat temu

@magduska106: dokladnie. Tylko patologiczna to niekoniecznie rozbita, patchworkowa, itd. Patologie dzieja sie w wielu „rodzinach” gdzie na papierze i w teorii wszystko super, do kosciolka biegamy co niedziele, tylko ojciec wieczorami tlucze matke lub wymagajaca matka ma destrukcyjny wplyw na dziecko albo jeszcze inaczej: gdy oboje rodzicow pracuja dniami i wieczorami i nie poswiecaja dziecku uwagi. Wiadomo, idealnie gdyby nikt sie nie rozwodzil, a w rodzinach panowala milosc, zrozumienie, rownouprawnienie. Ale tkwienie w toksycznych relacjach i zwiazkach tez nie jest ok. Po prostu nie tedy droga jesli chcemy faktycznie wplynac na znbiejszenie przestepczosci. Nie w tym co przedstawia ta kampania jest pies pogrzebany.

16 października 2019

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 4
16.10.2019

O wzmacnianiu kobiet i zaangażowaniu, czyli Cannes Lions Creative Comms Meeting już po raz dziewiąty

Czy kampanie reklamowe mogą zmienić myślenie o świecie i zainspirować nas do działania? Czy walkę o równe prawa kobiet lub mniejszości seksualnych można prowadzić także poprzez akcje PR? Czy ekologiczne inicjatywy dużych firm naprawdę ratują naszą planetę, czy to tylko greenwashing? Odpowiedzi na te pytania poznamy podczas dziewiątej edycji Creative Comms Meeting.

Czytaj także