„Przyspieszamy Polskę” – kampania promująca środki z KPO - Marketing przy Kawie
Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej promuje środki z KPO – „Przyspieszamy Polskę”
  • 1
  • 1
17.06.2025

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej promuje środki z KPO – „Przyspieszamy Polskę”

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej wystartowało z kampanią promującą Krajowy Plan Odbudowy. Jej sercem jest spot, który łączy tempo znane z TikToka z narracją o realnych zmianach w życiu mieszkańców.

Pod hasłem „Przyspieszamy Polskę” kampania pokazuje efekty KPO. Mowa o tysiącach projektów, które zmieniają polskie miasta i miasteczka:

  • miejsca w żłobkach i klubach dziecięcych,
  • kolej z fabryk w Nowym Sączu i Poznaniu,
  • elektryczne autobusy w polskich miastach,
  • inwestycje w edukację zawodową i badania naukowe,
  • mieszkania dla lokalnych społeczności,
  • ponad 57 tys. gospodarstw z szybkim internetem (docelowo 800 tys.).

W telewizji wykorzystywana jest wydłużona wersja spotu – 45 sekund. To celowy zabieg, ponieważ dłuższy format pozwolił pokazać skalę i różnorodności inwestycji. Spot w tej wersji ma dać przestrzeń, by połączyć emocje z faktami, bez skrótów i uproszczeń.

W internecie wykorzystywany jest spot 30-sekundowy, a także jego krótsze wersje – 15-sekundowe i 6-sekundowe. Przygotowano je specjalnie do kampanii wideo w mediach społecznościowych i Google Display Network.

Spot prowadzi widza przez Polskę z perspektywy pędzącego drona FPV

Ujęcia hyperlapse, kamera 360° i dynamiczna ścieżka dźwiękowa nadają mu energii i lekkości. Całość tworzy nowoczesny, angażujący przekaz, który powinien dobrze działać zarówno w telewizji, jak i online.

Spoty można zobaczyć w stacjach telewizyjnych: TVP, Polsat, TVN, TV Republika, w serwisach internetowych: YouTube, Google Ads, Facebook, Instagram, TikTok, na ekranach LCD w pociągach Pendolino, IC Dart, IC Flirt, a także w metrze i tramwajach – w ramach kampanii OOH.

Na stronie kpo.gov.pl działa interaktywna mapa realizowanych inwestycji w województwach, powiatach i gminach. Można filtrować wyniki m.in. według obszaru wsparcia, beneficjenta czy typu inwestycji. To narzędzie dla mieszkańców, samorządów i dziennikarzy.

Kampania potrwa od 16 do 30 czerwca w telewizji i przestrzeni publicznej, a w internecie do 7 lipca. Spoty wyprodukowała agencja Aplan Media w konsorcjum z Euvic Media. Zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Euvic Media.

„Przyspieszamy Polskę” kampania pokazuje efekty KPO

„Przyspieszamy Polskę” – kampania pokazująca efekty KPO

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

16 czerwca 2025

15 czerwca 2025

14 czerwca 2025

13 czerwca 2025

  • 0
  • 1
  • 0
13.06.2025

45% konsumentów nie czuje się adresatami reklam – raport „Prawda o pokoleniach”

Ipsos i Mediahub opublikowały raport „Prawda o pokoleniach”, który na bazie wyników badania analizuje powszechne przekonania na temat różnic międzypokoleniowych w polskim społeczeństwie. Badanie wykazało, że popularne etykiety takie jak Generacja Z, Milenialsi, Pokolenie X czy Baby Boomers często maskują rzeczywiste podobieństwa między ludźmi, prowadząc do utrwalania stereotypów i pogłębiania podziałów społecznych.