Ministerstwo Cyfryzacji wybrało agencję do obsługi PR kampanii o korzyściach z wykorzystywania technologii cyfrowych
  • 0
  • 0
8.08.2018

Ministerstwo Cyfryzacji wybrało agencję do obsługi PR kampanii o korzyściach z wykorzystywania technologii cyfrowych

Ministerstwo Cyfryzacji nawiązało współpracę z 38PR & Content Communication. Agencja zajmie się przygotowaniem strategii i realizacją działań PR w ramach kampanii „Cyfrowe kompetencje społeczeństwa”.

Do zadań 38PR & Content Communication należeć będą też m.in.:

  • proaktywna współpraca z mediami,
  • wsparcie w komunikacji w mediach społecznościowych i przy organizacji wydarzeń dla mediów,
  • stałe doradztwo w zakresie PR.

Za nadzór nad realizacją umowy ze strony agencji odpowiada prezes zarządu, Katarzyna Życińska.

Agencja została wybrana w postępowaniu prowadzonym w trybie dialogu konkurencyjnego. Podpisana 3 sierpnia 2018 r. umowa obowiązuje do końca 2020 r. Maksymalne wynagrodzenie z tytułu należytego wykonania umowy to 650 tys. zł netto.

Polacy mają niewystarczającą świadomość możliwości i korzyści, jakie daje cyfryzacja. Projekt realizowany przez Ministerstwo Cyfryzacji we współpracy z Naukową i Akademicką Siecią Komputerową – Państwowym Instytutem Badawczym (NASK) ma to zmienić. Celem jest także zachęcenie Polaków do korzystania z nowoczesnych technologii oraz przekonanie sceptyków, że mogą one znacząco poprawić jakość ich życia.

Projekt „Cyfrowe kompetencje społeczeństwa” obejmuje 4 obszary:

  • jakość życia,
  • e-usługi publiczne,
  • bezpieczeństwo w Sieci,
  • programowanie.

Kampanie edukacyjno-informacyjne na rzecz upowszechnienia korzyści z wykorzystywania technologii cyfrowych realizowane są w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014–2020. Ze szczegółami projektu można zapoznać się na stronie www.gov.pl.

8 sierpnia 2018

7 sierpnia 2018

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
7.08.2018

O potencjale urządzeń mobilnych podczas Mobile Trends Conference w Krakowie

Potencjał urządzeń mobilnych nie jest jeszcze wystarczająco doceniany, a one same są niedostatecznie wykorzystywane w sprzedaży internetowej. Powoli przestają być jednak jedynie instrumentami do komunikacji interpersonalnej. W coraz większym stopniu stają się narzędziami, za pośrednictwem których ich użytkownicy dokonują zakupów. Więcej będzie można dowiedzieć się o tym podczas Mobile Trends Conference.