Minister Olejniczak wspiera kampanię promującą spożywanie mleka i produktów mlecznych
  • 0
  • 1
4.05.2005

Minister Olejniczak wspiera kampanię promującą spożywanie mleka i produktów mlecznych

Celem kampanii przygotowanej przez EURO RSCG Warsaw i EURO RSCG 4D jest podniesienie świadomości odnośnie korzyści wynikających ze spożywania mleka, masła, serów, kefiru i maślanki, w szczególności wśród dzieci i młodzieży. Grupę docelową kampanii stanowią również dorośli, a zwłaszcza matki decydujące o codziennej diecie dzieci.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

2 maja 2005

29 kwietnia 2005