Mindshare Polska z nową strukturą e-commerce
  • 0
  • 1
15.04.2019

Mindshare Polska z nową strukturą e-commerce

Dom mediowy Mindshare Polska stworzył nową strukturę wewnątrz agencji – Shop+. Tym samym rozwija kompetencje internetowe oraz integruje procesy e-commerce mające na celu spektakularne zwiększenie biznesu klienta.

Shop+ powstał w ramach rozszerzenia oferty i dostosowania jej do potrzeb klientów oraz rynku, który wymaga multichannelowego podejścia do rozwoju biznesu. Nowa komórka ma zapewnić kompleksowe spojrzenie na e-commerce. Wykorzystuje wszystkie kanały online poprzez ścisłą współpracę z innymi strategicznymi działami Mindshare Polska.

Struktura integruje działania konsultingowe, strategiczne, contentowe, partnerskie oraz performance. Realizowane na wszystkich etapach kampanie łączy również z rozwojem współpracy klienta z głównymi graczami w sprzedaży online na polskim rynku. Użycie wszystkich kanałów online oraz obecność na każdym etapie customer journey mają zapewnić skuteczne dotarcie do konsumentów, dzięki czemu e-commerce klienta stanie się wyjątkowo efektywny.

Widząc, w którym kierunku ewoluuje zdigitalizowany oraz nasycony rynek, wyszliśmy naprzeciw potrzebom naszych klientów. Podjęliśmy strategiczną decyzję o stworzeniu zupełnie nowej struktury. Połączyliśmy twarde kompetencje wszystkich działów z agencyjnym know-how i wykreowaliśmy komórkę integrującą procesy e-commerce. To nowatorskie i kompleksowe podejście przyniesie bezpośrednie korzyści naszym klientom zarówno w budowie ich wizerunku poprzez rozwinięty content, jak i we wzroście biznesu poprzez działania digital marketingowe – mówi Adrian Kawecki, CEO Mindshare Polska.

Zintegrowanie procesów e-commerce klienta będzie możliwe dzięki optyce 360 stopni, która skupia wszystkie kompetencje agencji w jednym miejscu. Shop+ scala bowiem cztery główne filary sprzedaży:

  • Strategy & consultancy – rozwój oferty i produktów e-commerce poprzez konsulting oraz działania typu marketing automation czy research.
  • Partnerships – nawiązanie współpracy z największymi platformami typu e-retail i marketplace w Polsce.
  • Creatives – stworzenie najwyższej jakości treści i kreacji do realizacji kampanii wykorzystujących wszystkie kanały komunikacji.
  • Marketing – zintegrowanie performance marketingu ze wszystkimi procesami sprzedaży online poprzez wykorzystanie doświadczenia Mindshare oraz całego GroupM.

Szeroki zakres działań Shop+ wymagał zbudowania zespołu doświadczonych ekspertów. Na jego czele stanął Łukasz Sztuczyński. To dotychczasowy e-commerce delivery team leader w Hypermedia. Ma wieloletnie doświadczenie w działaniach contentowo-developmentowych, które rozwijają możliwości e-commerce klienta.

Dział Shop+ rozpoczął działalność 1 kwietnia 2019 r.

  • 1

Łukasz Sztuczyński

15 kwietnia 2019

14 kwietnia 2019

12 kwietnia 2019