Miłość od pierwszej filiżanki – ruszyła kampania nowych kaw Tchibo - Marketing przy Kawie
Miłość od pierwszej filiżanki – ruszyła kampania nowych kaw Tchibo
  • 0
  • 4
9.02.2017

Miłość od pierwszej filiżanki – ruszyła kampania nowych kaw Tchibo

Marka Tchibo rozpoczęła kampanię promującą nowe rodzaje kawy: Barista Espresso i Barista Caffe Crema. Jej celem jest zachęcenie miłośników tego napoju do spróbowania nowości oraz zwrócenie uwagi na nowy sposób zamknięcia opakowań – za pomocą korka.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55502 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

9 lutego 2017

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
9.02.2017

Najwięksi reklamodawcy w telewizji: Aflofarm kolejny raz na czele. Analiza Codemedia

W top 10 najaktywniejszych reklamodawców w telewizji w 2016 r. prym wiodą producenci leków i suplementów diety. Na pierwszym miejscu uplasował się, podobnie jak w poprzednim roku, Aflofarm. Tuż za nim była Polpharma – wynika z analizy domu mediowego Codemedia. W zestawieniu są także producenci z branży FMCG oraz operatorzy telekomunikacyjni. Największy wzrost odnotował T-Mobile.