Miłość? Nienawiść? Jaka jest Twoja opinia? – Volvo pyta swoich klientów.
  • 0
  • 1
23.03.2007

Miłość? Nienawiść? Jaka jest Twoja opinia? – Volvo pyta swoich klientów.

Volvo Auto Polska rozpoczęło nową kampanię reklamową pod hasłem „Miłość? Nienawiść? Jaka jest Twoja opinia?”, której celem jest prezentacja konsumentom nowego Volvo – miejskiego, designerskiego hatchbacka C30. Kampania ma interaktywny, produktowo – wizerunkowy charakter. Potrwa od połowy marca do końca maja.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Kejos

17 lat temu

"Volvo C30 jest dla nas ogromnym wyzwaniem. Przedstawiamy nasz produkt całkowicie dla nas nowej grupie docelowej"

Ta nowa grupa docelowa to jak mówi manager Volvo - "osoby pewne siebie, znające doskonale swoje potrzeby. Mieszkańcy wielkich miast, osoby wykształcone, otwarte na nowości, aktywne w życiu zawodowym i prywatnym". Czy mamy rozumieć, że wcześniej Volvo było kierowane do osób niewykształconych, z małych miasteczek i wsi, pasywnych, nielubiących nowości i niepewnych siebie? Bardzo atrakcyjny target... ;)

Rozwiń komentarze

23 marca 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 4
23.03.2007

Odbyło się drugie Śniadanie Zawodowców branży call center

21 marca w Warszawie odbyło się Drugie Śniadanie Zawodowców. Gościem Honorowym był pan Konrad Reszczyk, dyrektor Call Center w Lionbridge Polska sp. z o.o.Konrad Reszczyk wprowadził wszystkich gości w tajniki programu usprawniania jakości funkcjonowania call centers, zgodnego z zasadami Customer Operations Performance Center Inc. (COPC), firmy która jako pierwsza wprowadziła do branży call center rygorystyczne standardy, które podnoszą poziom zadowolenia klientów i poziom zyskowności.