1 2 25.10.2019Miller Lite w spocie naśmiewa się z influencerów i social mediainfluencer marketing kampanie reklamoweMarka piwna Miller Lite ma nowy spot. Naśmiewa się w nim z influencerów i social media.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad56200 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja ZarejestrujDoceniasz naszą pracę?Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści. Skomentuj 1
2 1 1 25.10.2019Kampania „Dotykam = wygrywam” zachęca do samobadania piersi i noszenia dobrze dobranego stanikaRuszyła tegoroczna odsłona kampanii „Dotykam = wygrywam”. Jej celem jest promocja zdrowia piersi poprzez ich regularne samobadanie i noszenie dobrze dobranego biustonosza. W akcję zaangażowały się znane kobiety, m.in. Daria Widawska, Marzena Rogalska czy Lidia Popiel, a także pierwszy męski ambasador: Qczaj.
0 1 1 25.10.2019Discovery i Cyfrowy Polsat utworzą wspólnie nową platformę OTTDiscovery i Cyfrowy Polsat podpisały umowę joint venture dotyczącą utworzenia wspólnej platformy OTT dostępnej na rynku polskim oraz na rynkach międzynarodowych. Nowy serwis ma zapewnić widzom dostęp do polskich filmów, seriali, dokumentów, programów sportowych oraz rozrywkowych w jednym miejscu.
0 1 1 25.10.2019Citylight mający oczyszczać powietrze w kampanii PalmoliveMarka Palmolive ruszyła z kampanią OOH. Wykorzystała w niej citylight, w który wkomponowano rośliny oczyszczające powietrze.
0 1 1 25.10.2019Producenci dóbr konsumpcyjnych marnują połowę środków wydawanych na promocję i reklamę. Badanie SalesforceZ międzynarodowego badania przeprowadzonego przez firmę Salesforce wynika, że sektor dóbr konsumpcyjnych przechodzi dziś istotne zmiany. Producenci muszą dostosować strategię działania do zmian rynkowych wynikających z rozwoju e-commerce, coraz silniejszych marek własnych promowanych przez sieci marketów oraz rosnących oczekiwań klientów. W walce o rynek mają pomóc dane o klientach i nowe technologie przetwarzania danych.