Milka stworzyła gadżet umożliwiający niewidomym dzieciom poszukiwanie wielkanocnych jajek
  • 1
  • 1
19.03.2023

Milka stworzyła gadżet umożliwiający niewidomym dzieciom poszukiwanie wielkanocnych jajek

Marka Milka stworzyła gadżet, który ułatwi niewidomym dzieciom udział w jednej z najważniejszych tradycji wielkanocnych w wielu europejskich krajach – poszukiwaniu czekoladowych jajek.

W niektórych krajach, szczególnie we Francji, w Niemczech i Szwajcarii, popularna jest tradycja poszukiwania wielkanocnych jajek z czekolady. Dzieci szukają ich w domach, ale też w ogrodach i parkach.

Milka współpracowała z działającą na rzecz niewidomych i niedowidzących Fédération des Aveugles de France. Celem było umożliwienie udziału w zabawie dzieciom z dysfunkcjami wzroku. Efekt to pikający królik (ang. beeping bunny). Urządzenie emituje specjalne dźwięki, które pozwalają zlokalizować je za pomocą słuchu.

Marka przygotowała film, który pokazuje, jak na urządzenie zareagowały dzieci z dysfunkcjami wzroku, a także ich rodzice.

Kampanię, która pojawi się we Francji, w Niemczech i Hiszpanii, przygotowały agencje David Madrid oraz Ogilvy Berlin.

  • 1
Gadżet umożliwiający niewidomym dzieciom poszukiwanie wielkanocnych jajek

Gadżet umożliwiający niewidomym dzieciom poszukiwanie wielkanocnych jajek

 

17 marca 2023

16 marca 2023