- 1
- 1
Milka stworzyła gadżet umożliwiający niewidomym dzieciom poszukiwanie wielkanocnych jajek
Marka Milka stworzyła gadżet, który ułatwi niewidomym dzieciom udział w jednej z najważniejszych tradycji wielkanocnych w wielu europejskich krajach – poszukiwaniu czekoladowych jajek.
W niektórych krajach, szczególnie we Francji, w Niemczech i Szwajcarii, popularna jest tradycja poszukiwania wielkanocnych jajek z czekolady. Dzieci szukają ich w domach, ale też w ogrodach i parkach.
Milka współpracowała z działającą na rzecz niewidomych i niedowidzących Fédération des Aveugles de France. Celem było umożliwienie udziału w zabawie dzieciom z dysfunkcjami wzroku. Efekt to pikający królik (ang. beeping bunny). Urządzenie emituje specjalne dźwięki, które pozwalają zlokalizować je za pomocą słuchu.
Marka przygotowała film, który pokazuje, jak na urządzenie zareagowały dzieci z dysfunkcjami wzroku, a także ich rodzice.
Kampanię, która pojawi się we Francji, w Niemczech i Hiszpanii, przygotowały agencje David Madrid oraz Ogilvy Berlin.
- 1