Milka startuje z kampanią „Odkryj magię oczekiwania na święta”
  • 1
  • 0
15.11.2017

Milka startuje z kampanią „Odkryj magię oczekiwania na święta”

13 listopada rozpoczęła się kampania Milki „Odkryj magię oczekiwania na święta”. Marka czekolady po raz kolejny zachęca do dzielenia się delikatnością z najbliższymi i odkrywania w ten sposób magii oczekiwania na Boże Narodzenie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

53172 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

15 listopada 2017

14 listopada 2017

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
14.11.2017

Wzrosła siła nabywcza konsumentów w Europie. Badanie „GfK Purchasing Power Europe 2017”

Średnia kwota, jaką europejscy konsumenci dysponują na wydatki i oszczędności w 2017 r., wynosi 13 937 euro na osobę. Rozporządzalny dochód netto w 42 krajach znacznie się od siebie różni. Najwyższą średnią siłę nabywczą mają mieszkańcy Liechtensteinu, Szwajcarii i Islandii, natomiast najniższą Białorusi, Mołdawii i Ukrainy – wynika z badania „GfK Purchasing Power Europe 2017”.