Milenialsi nie chcą pracować w reklamie? Raport o młodych pracownikach w branży kreatywnej
  • 0
  • 1
8.06.2017

Milenialsi nie chcą pracować w reklamie? Raport o młodych pracownikach w branży kreatywnej

Reklama cały czas potencjalnie oferuje to, czego młodzi szukają, a oni chcą dać to, czego potrzebują agencje. Branża ma jednak coraz gorszą opinię i dawno przestała być aspiracyjna. Autorzy raportu „Co nie styka z młodymi w branży?” przeanalizowali to zagadnienie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50853 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

8 czerwca 2017

7 czerwca 2017

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.06.2017

Polacy podchodzą z optymizmem do zakupów i finansów osobistych – raport Nielsena

Wyjątkowy dla rynku konsumenckiego rok 2016, wzrost sprzedaży produktów FMCG, rosnący optymizm Polaków co do sytuacji finansowej i skłonności do wydawania pieniędzy, bardzo dobre odczucia w zakresie perspektyw na rynku pracy – wszystko to składa się na obraz zadowolonego polskiego konsumenta. Wyniki raportu Nielsena za 2016 r. i okres styczeń–kwiecień 2017 potwierdzają mocną pozycję polskiego rynku FMCG w Europie.