„Milenialsi 2020” – wyniki badania Deloitte
  • 0
  • 1
27.08.2020

„Milenialsi 2020” – wyniki badania Deloitte

Młodzi ludzie mocno odczuli konsekwencje pandemii, jeśli chodzi o utrzymanie czy rozpoczęcie pracy. Mimo to okazali się też grupą najbardziej odporną psychicznie na nową sytuację. W trakcie pandemii o 8 p.p. spadła liczba przedstawicieli pokolenia Y na świecie, którzy przyznają, że odczuwają stres ciągle lub przez większość czasu. Pojawienie się koronawirusa okazało się też dla nich impulsem do zmian. Z badania firmy doradczej Deloitte „Global Millennial Survey 2020” wynika że młodzi chcą być motorem przemian. Niemal trzech na czterech przedstawicieli pokolenia Y i Z twierdzi, że kryzys zainspirował ich do wywierania pozytywnego wpływu na lokalne społeczności.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

49742 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

27 sierpnia 2020

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
27.08.2020

Polacy sceptyczni wobec zielonego marketingu. Wiarygodność budują działania, nie słowa. Badanie „Ekobarometr”

Problemy środowiska naturalnego i klimatu to temat, obok którego nie można przejść obojętnie. Rozumieją to zarówno globalne marki, jak i lokalne firmy decydujące się wejść na ścieżkę zrównoważonego rozwoju, co coraz chętniej wykorzystują w komunikacji marketingowej. Rosnąca świadomość ekologiczna społeczeństwa sprawia jednak, że Polacy ostrożnie podchodzą do takich deklaracji. Co trzeci konsument nie wierzy w szczerość ekologicznych reklam – wynika z drugiej edycji badania „Ekobarometr” firmy SWResearch.