1 1 13.03.2020„Mieszko I oszczędzał” – kampania Lidlakampanie reklamowe TweetLidl Polska rozpoczął kampanię „Lidlowe ceny”. Bohaterem pierwszego spotu jest Mieszko I.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54814 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
1 3 0 0 0 13.03.2020Koronawirus. Ponad milion publikacji w mediach społecznościowych i 235 tys. w tradycyjnych w niespełna 2 miesiąceOd połowy stycznia do 12 marca w polskich mediach ukazało się 235 tys. publikacji o koronawirusie. W tym samym czasie opublikowano 1,1 mln postów w mediach społecznościowych – wynika z opracowania „Koronawirus. Raport medialny” firm Publicon i Press-Service Monitoring Mediów.
1 1 0 0 0 13.03.2020Starsze kobiety celebrują swoje ciało i seksualność w kampanii marki TenaMarka Tena rozpoczęła kampanię reklamową „Ageless”. Otwiera w niej rozmowę o pozytywnych realiach starzenia się kobiet, a jednocześnie chce zmieniać postrzeganie problemu nietrzymania moczu.
0 1 0 0 0 13.03.2020Pizza Hut i Ikea tworzą pizzę z klopsikami i specjalny stolikPizza Hut i Ikea połączyły siły. W efekcie tej współpracy powstała pizza z klopsikami sprzedawanymi w sieci meblowej oraz stolik inspirowany plastikowym elementem chroniącym pizzę w kartoniku przed zgnieceniem.
1 1 0 0 0 13.03.2020Trojaczki z Trójmiasta i Plushak w kampanii „Weź się przenieś do Plusha”Ruszyła kampania reklamowa oferty Plush Abo ze smartfonami Xiaomi Remi Note 8T oraz LG K50S. W spocie bohatera marki odwiedzają trojaczki z Trójmiasta.