- 0
- 2
Mięsna Paczka prowadzi kampanię „Mięsko. Naturalnie”
Start-up Mięsna Paczka – usługa dostarczania ekologicznego mięsa i ryb bezpośrednio do domu klienta poprzez platformę internetową – rozpoczęła swoją kampanię świadomościową.
Celem kampanii marki Mięsna Paczka pod hasłem „Mięsko. Naturalnie” jest:
- dotarcie do nowych konsumentów,
- utożsamienie marki z ekologicznym mięsem dostarczanym pod drzwi poprzez dopasowane touchpointy mediowe.
Kampania obejmuje miks kanałów:
- od telewizji (kampania spotowa oraz lokowania w programach „Halo Tu Polsat” i „Dzień Dobry TVN”),
- przez kina sieci Helios i digital postery,
- po ekspozycje DOOH w największych galeriach handlowych w Polsce.
Uzupełniają je interaktywne działania w taksówkach.
Nie zabraknie również aktywacji radiowych. W ramach współpracy z Antyradiem rusza konkurs redakcyjny pt. „Rzucamy mięsem”. Wsparciem będą miniaudycje oraz kampania spotowa w pakiecie stacji Agory.
Działania prowadzi dom mediowy Carat Polska (Dentsu Polska). Podkreśla, że to jego pierwsza współpraca z marką, a działania potrwają do końca listopada.


