Mięsna Paczka prowadzi kampanię „Mięsko. Naturalnie” - Marketing przy Kawie
Mięsna Paczka prowadzi kampanię „Mięsko. Naturalnie”
  • 0
  • 2
30.10.2025

Mięsna Paczka prowadzi kampanię „Mięsko. Naturalnie”

Start-up Mięsna Paczka – usługa dostarczania ekologicznego mięsa i ryb bezpośrednio do domu klienta poprzez platformę internetową – rozpoczęła swoją kampanię świadomościową.

Celem kampanii marki Mięsna Paczka pod hasłem „Mięsko. Naturalnie” jest:

  • dotarcie do nowych konsumentów,
  • utożsamienie marki z ekologicznym mięsem dostarczanym pod drzwi poprzez dopasowane touchpointy mediowe.

Kampania obejmuje miks kanałów:

  • od telewizji (kampania spotowa oraz lokowania w programach „Halo Tu Polsat” i „Dzień Dobry TVN”),
  • przez kina sieci Helios i digital postery,
  • po ekspozycje DOOH w największych galeriach handlowych w Polsce.

Uzupełniają je interaktywne działania w taksówkach.

Carat z kampanią dla Mięsnej Paczki

Nie zabraknie również aktywacji radiowych. W ramach współpracy z Antyradiem rusza konkurs redakcyjny pt. „Rzucamy mięsem”. Wsparciem będą miniaudycje oraz kampania spotowa w pakiecie stacji Agory.

Działania prowadzi dom mediowy Carat Polska (Dentsu Polska). Podkreśla, że to jego pierwsza współpraca z marką, a działania potrwają do końca listopada.

Mięsna Paczka

Mięsna Paczka z kampanią świadomościową

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

30 października 2025

29 października 2025