„Miej w sobie pragnienie!” – ruszyła kampania Nałęczowianki o odświeżonym wizerunku
  • 1
  • 2
18.02.2019

„Miej w sobie pragnienie!” – ruszyła kampania Nałęczowianki o odświeżonym wizerunku

Nowoczesność zakorzeniona w tradycji – taki ma być odświeżony wizerunek wody mineralnej Nałęczowianka. Zmianie towarzyszy ogólnopolska kampania reklamowa.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Andersen

5 lat temu

Gdyby zmienić nazwę albo nawet produkt... nie byłoby różnicy.

Co więc komunikuje kampania?

18 lutego 2019

  • 0
  • 6
  • 0
  • 0
  • 1
18.02.2019

Czy można zrezygnować z plastiku? A może warto zastąpić go ekologicznymi zamiennikami? Dowiesz się na Targach Packaging Innovations

Gdzie znaleźć alternatywę dla popularnych nieekologicznych produktów? Okazja do poznania odpowiedzi na te pytania pojawi się już 2 i 3 kwietnia podczas 11. Międzynarodowych Targów Opakowań Packaging Innovations. W ramach strefy Ekopack zaprezentowane zostaną ekologiczne rozwiązania opakowaniowe. Eksperci wygłoszą zaś szereg wykładów dotyczących nowych regulacji i alternatywnych rozwiązań.