„Miej w sobie pragnienie!” – ruszyła kampania Nałęczowianki o odświeżonym wizerunku
  • 1
  • 2
18.02.2019

„Miej w sobie pragnienie!” – ruszyła kampania Nałęczowianki o odświeżonym wizerunku

Nowoczesność zakorzeniona w tradycji – taki ma być odświeżony wizerunek wody mineralnej Nałęczowianka. Zmianie towarzyszy ogólnopolska kampania reklamowa.

Zmiany mają wyróżnić butelki wody mineralnej Nałęczowianka na sklepowych półkach. Na nowym projekcie etykiety wyeksponowano hasło „Nał”. Nawiązaniem do tradycji jest natomiast symbol Nałęczowa i data 1817. Wtedy to zbadano właściwości nałęczowskich wód.

Odświeżeniu wizerunku towarzyszy ogólnopolska kampania reklamowa, której motywem przewodnim jest hasło: „Miej w sobie pragnienie!”. Marka przekonuje, że warto wierzyć w siebie, próbować nowych rzeczy i przekraczać własne granice, by uwolnić cały potencjał. Równocześnie jednak należy też dbać o odpowiednie nawodnienie.

Działania prowadzone będą m.in. w telewizji, kinach, na outdoorze, w VoD i mediach społecznościowych. Bohaterami spotów są osoby mające różne pasje, jak taniec, motoryzacja czy gra na perkusji.

Oprócz zmiany szaty graficznej Nałęczowianka wprowadza nowe formaty. Są wśród nich: woda niegazowana 0,33 l, woda delikatnie gazowana 0,5 l i czteropak wody niegazowanej 0,5 l.

Kreację kampanii przygotowała agencja Przestrzeń, natomiast media zaplanował i kupił dom mediowy MEC.

  • 2

Andersen

1 miesiąc temu

Gdyby zmienić nazwę albo nawet produkt... nie byłoby różnicy.

Co więc komunikuje kampania?

18 lutego 2019

  • 0
  • 6
  • 0
  • 0
  • 1
18.02.2019

Czy można zrezygnować z plastiku? A może warto zastąpić go ekologicznymi zamiennikami? Dowiesz się na Targach Packaging Innovations

Gdzie znaleźć alternatywę dla popularnych nieekologicznych produktów? Okazja do poznania odpowiedzi na te pytania pojawi się już 2 i 3 kwietnia podczas 11. Międzynarodowych Targów Opakowań Packaging Innovations. W ramach strefy Ekopack zaprezentowane zostaną ekologiczne rozwiązania opakowaniowe. Eksperci wygłoszą zaś szereg wykładów dotyczących nowych regulacji i alternatywnych rozwiązań.